niedziela, 17 marca 2024

S.Riha „Mój pierwszy przewodnik rośliny i ptaki”

 Uważni miłośnicy spacerów wiedzą, że podczas pieszych wędrówek (nawet po dużym mieście) można zauważyć sporo gatunków roślin i ptaków. Wszystkim zainteresowanym pogłębieniem wiedzy w tym zakresie polecam wszelkie atlasy przyrodnicze, jak np. „Mój pierwszy przewodnik rośliny i ptaki” S.Rihy. Książka jest nastrojowo zilustrowana, raczej nieprzeładowana informacjami, w sam raz na początek. „Mój pierwszy przewodnik” został niestety wydany już wiele lat temu i dostępny jest tylko w bibliotece lub z drugiej ręki. Inne przewodniki po roślinach i zwierzętach, o których pisałam to:



- Pory roku (E.Zarych)

-Inwentarz kwiatów (A.Aladjidi)

- O ziołach (M.Bortniak)

- Przewodnik prawdziwych tropicieli (A.Wajrak)

- Z tatą w przyrodę (W.Mikołuszko)

- O czym szumią drzewa (P.Wohlleben)

- Mały atlas ptaków E.i P.Pawlaków

- Rok z Linneą (Ch.Bjork)

- O ptakach (A.Kruszewicz)

I inne.




























Mój pierwszy przewodnik rośliny i ptaki

S.Riha

Podsiedlik Raniowski i Ska 1998

Wiek: 5+


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz