poniedziałek, 4 grudnia 2023

M.Jasiński, T.Kaczkowski „Poczytaj mi Borsuku Mruku”

 Wtedy śledź Śledziona odkrył, że jest śledzony. I zaczął śledzić śledzącego, czyli mnie..”

Komiksowa seria o detektywie Misiu Zbysiu ma się dobrze, a nawet wciąż się rozwija. Oprócz imponującej liczby 8 już tomów komiksu, w tym roku pojawił się nowy format dla młodszych czytelników „Poczytaj mi Borsuku Mruku”. Komiksy o perypetiach dwóch detektywów  jedne są udane bardziej, drugie mniej (największy sentyment mamy wciąż do pierwszej części, czyli „Lis, ule i miodowe kule”) i również tym razem pierwsza część nowej serii – „Podwodne śledztwo” – jest bardzo udana. Co prawda wątek zahipnotyzowanego hipopotama wprowadza trochę zamętu do treści, ale pomysł na śledzenie śledzia Śledziony jest kapitalny. Czuje się, że autor bawi się słowami, a przy tym konsekwentnie trzyma się konwencji detektywistycznej, bardzo atrakcyjnej dla młodszych czytelników.

Polecamy Misia Zbysia wszystkim starszym przedszkolakom.









A poniżej dwa kadry z komiksu "Detektyw Miś Zbyś. Wielka draka w szkockim zamczysku"










O komiksach dla młodszych dzieci pisałam też TU


Poczytaj mi Borsuku Mruku. Podwodne śledztwo

M.Jasińki, T.Kaczkowski

Krótkie Gatki 2023

Wiek: 3+


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz