czwartek, 11 lutego 2016

Naciśnij mnie!

Książka oparta na bardzo prostym pomyśle. Dziecko dotyka namalowaną na stronie kropkę, przekłada stronę i widzi, że kropki są już dwie, naciska znów, i na kolejnej stronie już są 3 kropki. Potem jest "wyłączanie światła", "zdmuchiwanie" tła, klaskanie. Zabawa trochę "na niby", ale małym dzieciom się bardzo podoba! Łatwo można ulec iluzji, że dotykanie kropek rzeczywiście działa, a z książką da się rozmawiać. Rodzicom książeczka do gustu przypadnie też, bo kropek przybywa, a nikt farbą nie brudzi sobie małych rączek;)












 


Jeśli komuś spodobały się pomysły Tulleta w "Naciśnij mnie", można zajrzeć do kolejnych jego książek, np. do "Turlututu. A kuku, to ja!". W tej książce już jest więcej szczegółów, więc bardziej spodoba się nieco starszym dzieciom. Oprócz włączania światła, jest jeszcze np. podróżowanie i śpiew;)

 











Tytuł: Naciśnij mnie
Autor: Herve Tullet
Wydawnictwo: Babaryba 2015
Wiek: 1+


Tytuł: Turlututu. A kuku, to ja!
Autor: Herve Tullet
Wydawnictwo: Babaryba 2012
Wiek: 2+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz