wtorek, 28 maja 2019

"Moja mama, mój tata" M.Swędrowska, J.Bartosik

Czasy się zmieniają, ale wciąż nie każdy tata zdaje sobie sprawę, jak ważny jest dla swojego dziecka już od pierwszych dni jego życia. Jest on tak samo ważny jak mama i świetnie pokazuje to książka M.Swędrowskiej "Moja mama, mój tata". Przez wszystkie strony książki mama i tata wykonują oddzielne czynności, ale zarazem się uzupełniające, niby odmienne, ale zarazem podobne. I tak, gdy mama opowiada, tata pokazuje, gdy tata pociesza, mama rozśmiesza, gdy mama wietrzy, tata wymiata itd.
Dobra książka dla rodziców, by zobaczyć jak każde z nich jest potrzebne i ważne, i dla dzieci, żeby wiedziały jakie skarby mają w domu:)














Moja mama, mój tata
M.Swędrowska, J.Bartosik
Wytwórnia 2018
Wiek:3+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz